Kategooriad

Filter by
Categories
Price
Filter

Brändid

Antud tootja tooted: Invisibobble

Idee invisibobble’i jaoks hakkas Sophie esimesel ülikooli semestril kujunema. Ülikool on tüdruku elus aeg, mil ta kannab oma juukseid pidevalt ülespanduna. Olgu see siis õppimise ajal, et vältida seda, et juuksed raamatute teele jääksid, või õhtul väljas käies, kui tahad vältida ülekuumenemist, on see igapäevane vajadus! Sophie armastas hobusesaba välimust, kuid üks asi häiris teda pidevalt. Ta kannatas igal hommikul peavalude käes ja tal oli alati see juustesse jäänud kühm, mida me kõik teame ja vihkame. Ühel õhtul, kui Sophie valmistus ülikooli korraldatud "halva maitse" peoks, kandis ta täisvarustust - kirju sünteetilist pluusi, sädelevaid kellukapükse, mitmevärvilist lauvärvi ja hunnikut hullumeelseid aksessuaare. Teele asudes mõistis ta, et hoolimata sellest, kui hullumeelsena ta välja nägi, võiksid tema juuksed siiski veidi lisavürtsi saada. Kohe jäi Sophiele silma vana telefon, mis rippus tema ühiselamu seinal. Sellel polnud tegelikult mingit kasutust, kuna see oli aastaid rikkis olnud. Nii otsustas ta telefoni juhtme lahti ühendada ja kasutada seda oma juuste sidumiseks, et oma juba üsna suurejoonelist välimust veelgi esile tõsta. Peo järgmisel hommikul ärkas Sophie pärast lõbusat ööd ja mõistis, et midagi oli teisiti. Siis jõudis talle kohale; tal ei olnud peavalu! Pärast šokimomenti mõistis ta, et ta ei olnud kaotanud telefonijuhet (mis oleks muutnud selle täiesti teistsuguseks looks), vaid see hoidis endiselt kindlalt tema juukseid paigal. Pärast juhtme lahti harutamist märkas ta, et juustesse jäänud kühm, kuigi endiselt nähtav, oli palju vähem märgatav kui tavaliselt. Siis teadis ta, et tal oli idee, mis võiks aidata teda ja lugematuid teisi tüdrukuid! Invisibobble’i idee oli sündinud, kuid Sophie vajas kedagi, kes aitaks tal kontseptsiooni edasi arendada - tema praegust äripartnerit Felixit. Nende esimese õige materjali ja spetsifikatsioonidega invisibobble’i kujundamiseks kulus neil kuus kuud ja mitme Saksa tehniku abi. 2012. aastal toimus esimene proovilanseering Saksamaal ja väike firma kulutas kokku 12 kuud klientidelt tagasiside kogumiseks, et toodet pidevalt täiustada. Lõpuks, 2013. aastal, oli aeg tutvustada invisibobble’i rahvusvahelisel turul. Sellest ajast alates on rahvusvaheline nõudlus invisibobble'i järele plahvatuslikult kasvanud. Nüüd levitatakse invisibobble’i enam kui 70 riigis üle maailma!

Kuvatud 1 - 2 kokku 2 tootest
Kuvatud 1 - 2 kokku 2 tootest
Close